{.}

Sziasztok!

Nem új résszel jöttem, inkább egy kis... nem is tudom, talán vallomással, vagy hasonlóval.
Igazából, mindenképp úgy voltam vele, hogy a Paroxysm-et még befejezném, de egyelőre nincs lelkierőm tovább írni. Persze, be fogom fejezni, mert szeretem azt a történetet írni, de utána már nem akarok nagyon ezzel foglalkozni. Közös ficik ugyan úgy lesznek, csak az egyedüli írást szeretném abbahagyni. Múltkor is volt ilyen kilengésem, tudjátok, most meg erősebb annál, és ugyan, a múltkorit igyekeztem leküzdeni, és befejeztem a Vesaniát, a mostani tényleg nagyon nagy.
Zavar, hogy ezer és egy olyan, hasonló - ugyan olyan - író van, mint én, ugyan olyan fogalmazással, történettel, és én nem szeretek egy lenni a sok közül. Nem látom úgy, hogy tényleg tudnék egyedit, nagyot alkotni, ez pedig elkeserít, és nem is nagyon motivál.
Befejezem azt a VKook történetet - már, ha valakit érdekel -, de utána lehúzom a rolót.
Ezt is csak azért írom így le nektek, hogy ne érjen meglepetésként, ha hosszas ideig nem érkezik folytatás, vagy ha lesz is, és befejezem, akkor utána végképp nem lesz semmi, nagyon max néha-néha egy-egy OS, ha elkap a hév, de nem igen szokott.
Belebetegszem, ha valamiben nem vagyok elég jó, és amíg én úgy érzem, nem jó, nem látom értelmét csinálni.
A közös történetek mások, nem fuccsol be a blog, vagy hasonló, nyilván, azokat többen is szeretitek, az sem véletlen. :)

Megjegyzések

  1. Neee! Én nagyon szeretem az írásaidat, és szerintem egyedi történeteket találsz ki, nem sokszor van olyan, hogy egy történet úgy felkelti az érdeklődésem, hogy naponta megnézem, van e folytatása, de te kb minden sztoriddal elérted ezt! Eddig nem volt olyan történeted, amit ne imádtam volna.^^

    VálaszTörlés
  2. A történeteid abból a szempontból igenis egyediek, hogy te nagy hangsúlyt fektetsz a lelki bajokra, belsőben lezajló érzelmekre. Nagyon kevés ilyen író van aki a történeteiben orvosi eseteket vissz bele. Ami azt illeti szerintem csak ezen a blogon vannak ilyen témájú történetek. Legyen az egyéni vagy szerepezés. Szóval szerintem te nem vagy egy a sok közül.

    VálaszTörlés
  3. Nee TT. Te vagy az egyik kedvenc írom, és sose olvastam olyan ficiket, mint amiket te írsz. Mégcsak hasonlót se láttam. Remélem minden rendben lesz veled, minden a helyére kerül és azt is remélem, hogy a te elvárásaidnak megfelelően teljesítesz majd a jövőben🤗Köszönöm, mint mindig, azt, hogy írtál nekünk és azt is, hogy írni fogsz😄Fighting Nana, mi veled vagyunk😊👊

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szomoru vagyok habar igaz idom is keves h olvassak igy szornyen de tenyleg szornyen le vagyok maradva . Egy dolog érdekelne nagyon a VKook mellett van egy Jimin Tae a wreat from lover azt is befejezed? En nagyon szeretem azt a torténetedett is. Amint lesz idom olvasok is mert en nem hagyok ki egy sztorit sem tudom mit kell potolnom de ha kozben esetleg josz egy egy oneshottal annak nagyon cogok orulni

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések